Londa Impressive Volume Shampoo

Bună dragelor!
Astăzi fac un mini review la un șampon de la Londa, cel destinat părului lipsit de volum, Impressive Volume. Dacă mă urmărești, cu siguranță ai văzut că până nu demult, un alt șampon de la Londa era numărul unu pentru mine, dar acum lucrurile s-au mai schimbat. 
Pe acesta l-am primit cadou de la sora mea și m-a făcut curioasă de ce poate face. În primul rând, volumul de 200 de ml este potrivit, pentru că pot lua cu ușurință acest produs cu mine în călătorii, fără să ocupe prea mult loc în bagaj. În al doilea rând, e un șampon care face multă spumă și se consumă potrivit. În al treilea rând, după mai multe utilizări nu am observat mare chestie. Eu având un păr des și subțire, nu am volum la acesta de când mă știu, iar șamponul de față nu a făcut mare diferență. 
Mi se pare ca orice alt șampon, curăță bine părul, dar nu-i conferă volum sau strălucire și nici nu face ceva în privința scalpului iritat. Așa că din partea mea, e un șampon bun la ce face un șampon, dar nu se ține de cuvânt. Deci eu nu sunt deloc impresionată de Impressive Volume, deși sunt sigură că sunt persoane pentru care acesta este un holy grail.
Tu ai încercat acest șampon? Ce folosești pentru a oferi volum podoabei capilare?

Comentarii