Produse consumate - August 2016

Bună-bună, eu sunt Elena - eterna proprietară a măsuței de machiaj și astăzi voi vorbi despre...
 
Produse consumate!
Am decis să fac această rubrică, sau mai bine zis, acest raport lunar datorită faptului că niciodată nu se știe peste ce produs dau și ce impresie îmi creez despre acesta - cine știe, poate fac o descoperire în ceea ce privește un produs cosmetic care v-ar putea face cu ochiul:) Atențiune: luna aceasta am consumat foarte multe lucruri - pentru mine. Să începem:
1. Balsam pentru păr vopsit cu șofrănel și afine de la Le petit Marseillais. Mi-a plăcut foarte mult; miroase fain, ajută la descâlcirea părului, îl face mai moale. Cred că dintre toate produsele de la această firmă, balsamul de păr e preferatul meu;2. Gel de duș Care moments cu merișor și fructul pasiunii de la Elmiplant. A fost un gel de duș decent, a oferit o curățare delicată și a fost economic. M-am cam plictisit de mirosul lui și m-am bucurat când l-am terminat;
3. Șampon Vita Boost Fresh de la Garnier Fructis. Deși îmi place Garnier Fructis, șamponul de față nu mi-a plăcut datorită mirosului. Și-a făcut treaba, a curățat delicat părul, dar mirosul m-a deranjat - prea dulceag. Noroc că nu se păstrează pe părul uscat. Nu voi mai procura această variantă;
4. Cremă protectoare Protect&Bronze de la Nivea. Am consumat-o instant și mi-a plăcut. Oferă protecție pentru pielea foarte deschisă la culoare, datorită spf 50, se absoarbe rapid și a fost o cremă economică. Probabil că o voi mai procura vara viitoare;
5. Loțiune de calmare arsuri solare de la Gerovital. Am folosit produsul mai mult pentru efectul de calmare a pielii după plajă. A fost ok, dar s-a consumat foarte repede și cel mai probabil nu-l voi mai procura;
6. Apă micelară Sensibio H2O de la Bioderma. Am procurat-o toamna trecută și văd că mi-a ajuns aproape pentru un an întreg. Adevărul este că nu folosesc apa micelară zilnic, așa că acest produs s-a consumat greu. Mi-a plăcut pentru că a curățat pielea, nu a iritat-o și a mers de minune la capitolul demachierea ochilor. Nu știu dacă voi procura această apa micelară în viitorul apropiat deoarece vreau să încerc altceva;
7. Apă termală de la Avene. Acest produs s-a consumat foarte repede pentru că cineva în familia mea a suferit câteva arsuri solare. Apa s-a comportat foarte bine, a oferit mult confort și a avut grijă de pielea arsă. Eu am folosit această apă de fiecare dată când voiam un strop de prospețime și după demachiere. Mi-a plăcut, dar am găsit o variantă mai interesantă decât aceasta, deci nu o voi procura în viitorul apropiat;
8. Deodorant go Fresh cu extract de rodie și verbena de la Dove. Deoarece sunt o mare fană a rodiei, am pus acest produs în coș fără nicio ezitare. L-am terminat foarte repede datorită temperaturilor crescute, dar pe tot parcursul ”relației” noastre am fost mulțumită: go Fresh a oferit protecție și confort, nu a iritat pielea. Voi mai procura această variantă;
9. Burețel Pure Complexion Facial Sponge, Deep Cleansing de la Eco Tools. Un burețel pentru față cu Konjac. Nu m-a dat pe spate, deși mergea foarte bine folosit cu o spumă pentru curățare. Nu a fost un produs extraordinar, deci nu-l voi recumpăra;
10. Cremă pentru mâini Iris Bleu&Iris Blanc de la L'Occitane en Provence. Am luat această cremă în vacanță și mă bucur că am terminat-o; deși la capitolul hidratare este foarte ok, pe piele mirosul acesteia căpăta altă nuanță și acest lucru nu mi-a plăcut;
11. Lapte de corp Iris Bleu&Iris Blanc de la L'Occitane en Provence. Acesta mi-a plăcut mai mult decât crema; a oferit îngrijire și hidratare, iar mirosul s-a păstrat într-o formă subtilă pe piele;
12. Cremă pentru mâini Fleurs de Ceriser de la L'Occitane en Provence. Dintre toate pe care le-am încercat până acum, aceasta este preferata mea: hidratare, catifelare, miros - toate sunt la înălțime. Mă gândesc să procur varianta full size;
13. Săpun cu iasomie, imortelle și neroli de la L'Occitane en Provence. L-am folosit cu plăcere deoarece miroase frumos și nu usucă pielea. Fiind micuț, s-a dus într-o lună;
14. Mostră parfum Rose Essentielle de la Bvlgari. Trandafirul nu este aroma mea, iar parfumul de față nu se numără printre preferatele mele. Mă bucur că am avut ocazia să testez aroma, dar cu siguranță nu voi procura varianta full size;
15. Apă de toaletă cu aromă de iasomie, imortelle și neroli de la L'Occitane en Provence. Mi-a plăcut aroma, însă aceasta se ducea repede, fără a lăsa vreo urmă pe piele. Într-o oră-două trebuia să reaplic. drept urmare, produsul s-a consumat rapid;
16. Apă de toaletă  Iris Bleu & Iris Blanc de la L'Occitane en Provence. Similar celei cu aromă de imortelle, aceasta avea o aromă plăcută, subtilă, dar care nu se păstra pe piele mai mult de o oră. Am consumat produsul foarte repede și nu-l voi achiziționa în varianta full size din simplul motiv că nu persistă;
 17. Mini ruj din colecția Rouge Infusion nr. 10, Red essence de la Sephora. De fapt, acesta este mai mult un tint pe care-l am de vreun an (cred). Când mă gândeam să-l arunc s-a și terminat. Mi-a plăcut mult nuanța, rujul nu a uscat buzele. Pigmentul se menține mult timp, asta în cazul în care nu beți ceva/mâncați/fumați. Mă gândesc să procur varianta full size;
18. Ojă Double Duty de la Sally Hansen. Ultimul an ați văzut-o încontinuu în manichiurile mele ca base coat. Am consumat-o greu, deoarece este foarte economă. Se usucă repede, protejează unghia, are un aplicator comod. O recomand, deși eu nu o voi procura în viitorul apropiat, din simplul motiv că am alte base coat-uri care așteaptă să fie consumate;
19. Balsam pentru buze Essential Care de la Nivea. Acesta este preferatul meu din toate timpurile, consum unul pe lună, este un element permanent în lista cu produse consumate. Îmi place foarte mult și-l recomand;
20. Tuș Liquid Precision de la Eveline. Îl folosesc de câțiva ani, cu pauze și îmi place mult - nu costă o avere, e foarte pigmentat, se menține o zi întreagă, nu se fărâmițează pe pleoape, nu e necesară o bază pentru machiaj ca să se aplice bine, are o pesulă comodă și e foarte econom. Am deja un tuș nou cumpărat așa că nu voi procura acest produs până nu-l termin pe primul.
Cam acestea au fost produsele pentru luna august - multe și mărunte. Voi ce produse din această listă folosiți? Ce părere aveți despre ele? O zi frumoasă să aveți!   

Comentarii