Gel de duș Fa Coconut Water

Bună! Astăzi avem în meniu un gel de duș delicios și revigorant în același timp - Fa Coconut Water
L-am procurat luna trecută pentru că gelul meu de duș de atunci era pe sfârșite. Mie nu-mi place să am șaptezeci de mii de produse deschise în baie, așa că încerc să nu cumpăr niciun produs până nu termin precedentul. Nu pot să spun că reușesc să mă țin de această regulă, dar la capitolul gel de duș o duc bine.
Nu aveam nicio idee în ceea ce privește următorul gel de duș pe care-l vreau. Având în vedere că am mai avut unul din gama Fa, mi-am zis să încerc altceva, însă când am văzut ambalajul pe raft mi-am zis că el e. 
Gel de duș Coconut Water este, în primul rând, revigorant, chiar dacă are note dulci în aroma sa. Curăță delicat, face o spumă decentă, totuși nu destul de abundentă pentru a face baloane. Este economic și mirosul se păstrează într-o formă subtilă pe piele cam câteva ore după ce am ieșit din duș.
Consider că acest gel de duș este mai mult ca potrivit pentru perioada fierbinte a anului, anume datorită caracterului său revigorant și a aromei subtile.

Comentarii