Manichiura de miercuri: French negru cu dantelă și irizații

Hello!
Vacanța a trecut și mi-a revenit inspirația:) Pentru manichiura din miercurea aceasta am ales următoarele produse:
Ojă Flormar nr. 112 Black Minimalism (văzută și aici);
Ojă Leydi nr. 851 (utilizată și aici);
Plăcuță pentru stamping de pe eBay;
Benzi pentru french de pe eBay.

Pașii:
1. Am curățat unghia cu o dischetă muiată în soluție pentru îndepărtare a ojei, pentru a mă asigura că oja se așează bine;
2. Am lipit benzile pentru french:
3. Am aplicat oja de la Flormar, în două straturi:
4. Am îndepărtat benzile:
5. Pentru metoda stamping (pe care am descris-o aici) am folosit plăcuța pe care o am și am ales un model mai simplu:
A rezultat:
6. Inițial aveam ideea de a face un astfel de model, însă mi s-a părut cam cheală unghia la rezultatul final așa că am decis să-i dau acestei manichiuri o sclipire (la propriu): oja Leydi.
Rezultatul:
Mie-mi place ce a ieșit, deși sunt un pic dezamăgită de dantela care a ieșit gri. Cred că ar fi timpul să procur o ojă neagră specială pentru stamping :)
Ce părere aveți despre această manichiură? Vă place? O zi frumoasă vă doresc!

Comentarii