Sensiblu Summer Kit - ce produse să iei cu tine în vacanță

Vara e pe sfârșite, dar nu și sezonul de concedii. Timpul e prietenos la mare, plaja este încă plină de lume, iar temperaturile ridicate nu au de gând să coboare prea curând. Pe lângă asta, nici insectele nu plănuiesc să dispară, așa că august din acest an este ca un iulie prelungit.
Pentru a ne bucura de vacanță, fie că e vorba de o escapadă la munte, o lenevire la piscină sau o vizitare a unor locuri necunoscute, nu trebuie să uităm de protecție: ochelari de soare, pălărie, îmbrăcăminte adecvată și nu în ultimul rând, produsele cosmetice care ne ajută să ne bucurăm din plin de vacanță.


Farmaciile Sensiblu, în parteneriat cu BuzzStore, au adus în atenția noastră Sensiblu Summer Kit, care conține toate cele necesare unei vacanțe de vis: deodorantul organic cu extract de rodie de la Dr. Organic, șamponul uscat de la Batiste, crema pentru protecție solară cu SPF 30 de la L`Erbolario și sprayul repelent împotriva țânțarilor și a căpușelor de la Dr. Hart. Toate aceste produse vin în ajutorul nostru, a celora care plecăm în vacanță, fie că alegem să călătorim singuri sau împreună cu prietenii ori familia.


Datorită ambalajelor mici, aceste produse încap cu ușurință în trusa de produse cosmetice, astfel încât nu e nevoie să cărăm produse full-size pentru un sejur la mare sau la munte.
Dintre aceste patru produse din kit, în trecut am folosit doar șamponul de la Batiste, despre care v-am mai vorbit. Este mic și la-ndemână, oferă senzația de păr curat, ceea ce e un plus atunci când stai toată ziua pe plajă și nu ești tentată să te speli zilnic pe cap. Având în vedere că eu am părul lung și foarte des, șamponul este mai mult decât bine-venit.


Totuși, produsul care mi-a trezit curiozitatea de-a binelea a fost sprayul repelent de la Dr. Hart.
S-a nimerit să merg două zile la rând (după ce am primit coletul) la picnic, iar sprayul a venit la țanc. Gângăniile de toate felurile, țânțari, flebotomi, căpușe și altele din neamul lor încă sunt pe val; nu am observat tendința de dispariție a acestora, ba mai mult, par să fie prezente peste tot. De când mă știu, pișcăturile de țânțari nu mi-au iritat pielea și nu m-au afectat în vreun fel, dar faptul că în timp am învățat despre toate virusurile și bacteriile pe care le pot transmite aceștia, ca vectori sau gazde intermediare, m-a îndemnat să încerc un spray repelent. Cea mai deranjantă mi se pare ideea de a intra în contact cu o căpușă, pentru că acestea sunt mult mai periculoase decât țânțarii în ceea ce privește bolile pe care le pot transmite. Iar dacă sunteți mai sensibili la insecte sau dacă mergeți cu copiii în vacanță, e musai să aveți un spray repelent la voi.


Cel de la Dr. Hart este ușor de utilizat și acționează în jur de 6-8 ore. Poate fi aplicat și peste haine și e potrivit pentru copiii de peste 3 luni. După aplicare, am observat că nu s-a urcat nicio gânganie pe mine și nu am observat urmă de insectă zburătoare în preajma mea. Partea negativă a spraylui a fost că spre seară, a început să mă mănânce pielea, nu destul încât să mă irit, dar destul încât să fac un duș imediat ce am ajuns acasă. Un alt minus care m-a deranjat este mirosul: e fresh, dar prea puternic și persistă. E atât de puternic și de persistent încât îl simțeam în timp ce mâncam, ceea ce a diminuat din aroma și gustul mâncării. Dacă nu vă deranjează mirosul puternic și puteți trece peste asta, e un repelent bun.
La țanc mi s-a terminat crema de protecție solară pe care o foloseam pe plajă. Pentru că m-am mai bronzat, nu mai foloseam una de protecție maximă, cu SPF 50, dar era singura ce mi-a rămas prin casă - o folosesc zilnic pe față, indiferent de anotimp. Așa că tubul de la L`Erbolario s-a nimerit să ajungă la mine exact când am avut nevoie de el. 


Îmi place mult consistența cremei și mirosul - conține extract de morcov, susan și karite și are gradul de SPF 30. Este recomandat atât pentru față și sâni, cât și pentru pielea sensibilă a copiilor. Eu personal nu aș folosi-o în cazul copiilor, mai ales a celor mici de tot, SPF-ul de 30 fiind o protecție incompletă, dar produsul are multe ingrediente naturale și hrănitoare, așa că fiecare face cum cunosideră potrivit.
Am folosit crema pe plajă și mi-a plăcut că miroase bine și se absoarbe repede în piele, fără să lase o peliculă lipicioasă. Am reaplicat-o și după ce am ieșit din apă, deși când intră în contact cu apa creează acea senzație de peliculă și se simte, atâta timp cât pielea este încă udă. S-a dus bine-merci la duș, fără a fi nevoie să insist asupra îndepărtării acestei creme. O recomand și dacă-mi mai rămâne, o voi folosi pe față în sezonul rece pe post de protecție SPF :)


Ultimul produs din kit despre care vă vorbesc este deodorantul tip roll-on de la Dr. Organic cu extract de rodie. Produsul pe care-l foloseam până acum s-a terminat și oricum voiam să-l schimb cu ceva mai prietenos cu mediul și cu pielea. Deși nu sunt fană înrăită a deodorantelor de tip roll-on, acesta mi-a plăcut pentru că intră în piele foarte repede, fără a lăsa senzația că ești ud la subraț. Deodorantul are mai degrabă o consistență apoasă decât lăptoasă, cum sunt majoritatea deodorantelor în acest timp de ambalaj, dar acest lucru cred că facilitează intrarea rapidă în piele. Trebuie agitat înainte de aplicare și are un miros subtil de rodie, atât de subtil încât poate fi folosit de toată familia - nu se simte după aplicare. Deodorantul protejează bine în această perioadă caldă a anului, nu conține alcool, parabeni, aluminiu sau SLS (Sodium Lauryl Sulfat), este organic (până la 75% din componenții săi sunt de natură organică) și produsul nu e testat pe animale, ceea ce pentru mine e un mare-mare plus. Dacă ne înțelegem bine pe termen lung, voi considera să-l recumpăr.


Ce produse din acest kit ați încercat? Care v-au plăcut, care nu? Ce produs v-a atras atenția și ați vrea să-l procurați?

Comentarii