Bunătăți pentru păr de la Aoro

Salutare dragilor!
Nu am mai scris de mult timp despre produsele pentru păr și pentru că perioada mea de păr neascultător nu vrea să treacă, m-am gândit să plasez o comandă pe Aoro (adică viitorul Notino). Nu mi-am luat decât două produse, dintre care unul l-ați mai văzut la mine, dar mi le-am dorit și consider că a meritat să dau bani pe ele. Iată-le:
Este vorba despre șamponul uscat Batiste, despre care v-am povestit într-un articol mai demult și pe care l-am menționat în ultimul unboxing. Am descoperit destul de târziu acest șampon uscat, pentru că am mai încercat altul și nu mi-a plăcut la fel de mult. Încă nu am terminat primul flacon, dar mai am puțin de tot. S-a dus relativ repede, dar fiind vorba de vară și de o persoană cu părul care e predispus la îngrășare la rădăcină, nu mă pot plânge. Am ales tot varianta Original pentru că în momentul de față nu vreau să experimentez la acest capitol.
Al doilea produs pe care l-am ales este șamponul pentru păr fin și vopsit de la Wella, Brilliance. Despre Wella am auzit doar lucruri bune și faptul că au cele mai faine nunțe de roșu în paleta lor de vopsea pentru păr, dar nu am ajuns niciodată să le încerc și să mă dau cu părerea. Holy Grail al meu în materie de îngrijire și curățare a părului din ultimii doi ani s-a întors împotriva mea, nu îmi place deloc ce se întâmplă, alte produse pe care le-am tot încercat în ultima jumătate de an nu mă încântă, așa că toate speranțele mele sunt în acest șampon. Promite protecție a pigmentului și îngrijire pe toată lungimea firului de păr, voi vedea în următoarea perioadă dacă așa e.
Aceasta a fost ultima comandă de pe Aoro/Notino. Ce părere ai despre aceste produse? Le-ai încercat?
Să ai o săptămână frumoasă!

Comentarii